Disable_right_click


Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Γράφω για σένα

Δε ξέρω το γιατί γράφω αυτή τη στιγμή. Γράφω για σένα που νιώθεις εντελώς μόνος. Που νιώθεις πως η ζωή σου έχει εντελώς διαλυθεί. Γράφω για σένα που έχεις φτάσει στον πάτο της απόγνωσης. Γράφω για σένα που τα δάκρυά σου κυλάνε απ'τα μάτια σου σαν καταρράχτες και νομίζεις πως κανένας και τίποτα δε μπορεί να σε βοηθήσει.

Ναι. Για σένα γράφω. 

Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως σε νιώθω. Έφτασα κι εγώ στον πάτο της απόγνωσης. Κι έμεινα εκεί μέσ'στο σκοτάδι. Μόνος μου. Ολομόναχος.

Μα, όταν όλα κι όλοι φαινόντουσαν τόσο απόμακροι, ο Χριστός με άρπαξε την τελευταία στιγμή. Με γλίτωσε. Δεν πνίγηκα, φίλε. Είμαι εδώ και ξαναπροσπαθώ. Και αγωνίζομαι ξανά. Πιο δυνατά. Με ελπίδα.

Γι'αυτό, σου λέω...

Μην τα παρατάς ποτέ. Ποτέ. Νιώσε Τον πατέρα σου και μίλησέ Του. Δεν είναι βλακείες και παραμύθια αυτά που σου γράφω. Αν δεν τα'χα ζήσει, δε θα τολμούσα να σου μιλώ. 
Ο Χριστός σε αγαπάει. Σε αγαπάει. Ακούς; 

16 σχόλια:

  1. Τουλάχιστον υπάρχει Ένας που σίγουρα μας αγαπάει..! Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ωραιοζήλη μου!
      Χαιρετίσματα στην όμορφη Θεσσαλονίκη :)

      Διαγραφή
  2. Ακριβώς αυτό!Απόγνωση!Το χειρότερο όλων είναι πως είμαι σχεδόν πεπεισμένος πλέον πως ο Θεός δεν θα δώσει.Κ πως μπορείς να περιμένεις κάτι άλλο όταν ζητάς κάτι ορθό κ σωστό κ σου έρχεται πειρασμός αντι αυτού.
    Ξέρω πως είναι για το συφφέρον μου που δεν έχω λάβει αλλα ανθρωπίνως είναι δύκολο να το δεχθείς κ να το εννοήσεις.
    Ο Θεός ο ίδιος είναι.Δεν αλλάζει.Κ τότε έκανε θαύματα κ τώρα δύναται αλλά βλέπεις δεν έχουμε πίστη.Κ σε προσκυνήματα τρέχουμε κ σε παρακλήσεις κ τους αγίους έχουμε δίπλα μας μέσω των λειψάνων τους αλλά τίποτα δεν αλλάζει διότι δεν έχουμε αληθινή πίστη.Αυτό εξάλλου δεν ήταν πάντα η πρώτη ερώτηση του Κυρίου οσο ήταν κοντά μας επι γης;Πιστεύεις;Αυτό ρωτούσε πάντα.

    Εύχομαι ο Κύριος να μας δίνει δύναμη κ υπομονή να αντέχουμε τους πειρασμούς που σηκώνει ο καθένας μας αλλά κ αυτούς που θα έρθουν.


    Ανδρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρέα μου, πολύ δύσκολο να το χωνέψουμε...
      Συμφωνώ με όσα γράφεις..

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι
    Καλημέρες
    Δημ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνέχισε την καλή δουλειά Σεβάχ. Και κρίμα που δεν αντάμωσα τόσον καιρό τη σελίδα σου :)
      Θα τα λέμε από εδώ πια.
      Δημ.

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ με όσα γράφεις Σεβάχ μου! Το κείμενό σου εκπέμπει αγάπη! Μπράβο σου που το μοιράστηκες!
    Να έχεις ένα ευχάριστο απόγευμα Σαββάτου και να ξεκουράζεσαι, ναι;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παλεύω paloma μου... Η αλήθεια είναι ότι οι μήνες που προηγήθηκαν με ζόρισαν πάρα μα πάρα πολύ. Αλλά τώρα είμαι σε φάση χαλάρωσης :)

      Να'σαι πάντα καλά, φίλη μου. Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  5. Αν μας σημβαίνει κάτι άσχημο θα το περάσουμε κι αυτό το λούκι. Όμως τις περισσότερες φορές ταλαιπωρούμαστε από την κυκλοθυμία μας. Ένα τσικ και όλα γύρω μας μαυρίζουν. Ένα σχόλιο που θα ακούσουμε, μία άσχημη μέρα, μια δουλειά που δεν μας αρέσει, μια ασθένεια. Κάτι που ακυρώνει όλη την καλή δουλειά που κάναμε το προηγούμενο διάστημα και μας αλλάζει τελείως. Νεύρα, στεναχώρια, θυμός, απελπισία, ολιγοπιστία. Το μόνο που με επαναφέρει στα ίσια μου σε αυτές τις φάσεις είναι οι καλοί φίλοι. Νομίζω πως σε κάθε μας βάσανο ο Θεός μας δείνει και από ένα αντίδοτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς. Όταν έρχεται μια σοβαρή δυσκολία, ξεχνάμε αμέσως όλα όσα έχουμε πετύχει. Είναι δύσκολο όμως πολλές φορές να το υπομένεις και να αναζητήσεις το αντίδοτο. Από το σκοτάδι που βυθιζόμαστε δε διακρίνουμε φωτεινή λύση και χάνουμε μακροθυμία, καρτερικότητα και πολλές φορές ισχυρή πίστη.
      Δημ.

      Διαγραφή
    2. Χριστίνα, Δημήτρη πολύ εύστοχα σχόλια!!
      Σας ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    3. Εγώ σε ευχαριστώ Σεβάχ...
      Καλή εβδομάδα σε όλους μας.
      Δημ.

      Διαγραφή
  6. Θαλασσινέ, μερικές φορές εθιζόμαστε στη θλίψη βασικά, αλλά και στη μοναξιά και μας "αρέσει" όλη αυτή η κατάσταση. Το λέω βάση προσωπικής εμπειρίας. Πρέπει να διαγνώσουμε γρήγορα τι δεν μας πάει καλά και να το διορθώσουμε. Ο Χριστός είναι πάντα η λύση αλλά και με την δική μας προσπάθεια και με τους καλούς μας φίλους να βοηθούν, θα βγούμε απ την όποια στεναχώρια. Να περνάς πάντα τέλεια ψηλέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή