Disable_right_click


Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Ένα αδέξιο 'ευχαριστώ'

Αυτή η φτωχή ανάρτηση είναι αφιερωμένη σ'εκείνα τα μαγευτικά μάτια που ο πόνος τα μεταμόρφωσε και τα'κανε να λάμψουν με μια υπερκόσμια ομορφιά.

Αυτή η φτωχή ανάρτηση είναι μια γλυκιά αγκαλιά γεμάτη δάκρυα κι ελπίδα σ'όλους εκείνους τους χτύπους απ'τις καρδιές που δε γνωρίζουν αν θα συνεχίσουν να τραγουδούν στις γήινες ηλιαχτίδες του επόμενου πρωινού.

Αυτή η φτωχή ανάρτηση είναι κάτι το απροσδιόριστα ελάχιστο μπροστά στην πιο αληθινή υπέρβαση της ζωής. Που μπορεί και βιώνεται μέσα στην απόλυτη απλότητα.

Είναι πορεία αστερισμών σ'εκείνα τα εκφραστικά μάτια που περπατούν στους άγνωστους χάρτες του νυχτερινού ουρανού. Που μ'ένα μόνο χαμόγελο, με μια μονάχα προσευχή απογειώνονται και πλέουν ανάμεσα στους γαλαξίες.

Σας γνώρισα. Σας αγάπησα. Σας ζω στο ευλογημένο τώρα. Σας αγαπώ. Σας ευχαριστώ που μπορείτε και δίνετε νόημα στις στιγμές μου. Στις λέξεις που αδέξια έβγαιναν απ'τα χείλη μου ή που ποτέ μου δεν τόλμησα να με λόγια να εκφράσω.

Η δικιά σας ανηφοριά φωτίζει τόσο ιλαρά τις δικές μου ανάσες. Ο δικός σας γλυκός θησαυρός γεμίζει λουλούδια τις ερημιές της καρδιάς μου.

Η δικιά σας ιστορία θα μένει για πάντα μέσα μου. Να ομορφαίνει τις μέρες μου μυστικά. Να φωτίζει τις νύχτες μου. Αόρατα, υπαρκτά, αιώνια. 

Είμαστε πια όλοι μαζί. Ενωμένοι. Αδέρφια μου γλυκά. Σας αγαπώ τόσο πολύ.

7 σχόλια:

  1. Εμείς σε ευχαριστούμε όμως..κάτι σε αυτή την ανάρτηση μου φέρνει την ανησυχία ότι κάτι έχεις, ότι κατά κάποιο τρόπο μας αφήνεις και φεύγεις..δεν πιστεύω να μας...βαρέθηκες; Σεβάχ μου θέλω χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα, αδέρφια μου! Γιατί θλίψη, Τζίνα μου;
    Όλα είναι καλά, αχτίδα μου!! Μια χαρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα πολυ ωραια αναρτηση ..θέλουμε λίγο από τον χρόνο σου για να μας βοηθησεις με τα βραβεια μας ...
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ http://theacity.blogspot.gr/2015/05/the-city-awards-2015.html ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!!!
    ΥΠΕΡΕυχαριστούμε για τον χρόνο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μελαγχολικός ακούγεσαι απόψε...ελπίζω όλα να είναι καλά!
    Κι αν όχι...εύχομαι να γίνουν :)
    Καλό ξημέρωμα φίλε μου....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σεβάχ μου καλησπέρα, να είσαι πάντα καλά φίλε μου σε σκέπτομαι και προσεύχομαι για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ, andrik, ευχαριστώ, Ωραιοζήλη μου, ευχαριστώ αχτίδα μου!!
    Να'στε καλά!
    Μια χαρά είμαι, αδέρφια! Αλήθεια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή