Disable_right_click


Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Ποιος είναι ο δυνατός;


- Ποιος είναι ο δυνατός;
Ρώτησε ξαφνικά το δέντρο.

- Αυτός που περπατά μέσα στη νύχτα μόνος του. Κι όμως, φοβάται τόσο το σκοτάδι.
Αυτός που περιμένει στην πλαγιά τους λύκους. Κι ας τρέμει σαν το λαγό ακούγοντας τα ουρλιαχτά τους.
Αυτός που γλιστράει, που γονατίζει, που γεμίζει λάσπες. Που χώνεται στο θολό ποτάμι ως το λαιμό. Και μια στιγμή, μέσα σ'αυτό το χαλασμό, απλώνει τα παγωμένα χέρια του, κόβει κίτρινες μαργαρίτες και στολίζει τα μαλλιά του.Αυτός είναι ο δυνατός.

Ένα κουκούλι έπεσε κείνη την ώρα στο χώμα κι έσπασε. Μια πολύχρωμη πεταλούδα πήδηξε από μέσα, ξεδίπλωσε τα φτερά της και πέταξε γύρω απ'τις μυρτιές. Ύστερα κοντοστάθηκε, κοίταξε μια στιγμή στα μάτια το Θεό και ψιθύρισε:
- Γεια σου! Τι όμορφος που είναι ο κόσμος σου!

απόσπασμα απ'το βιβλίο της Αλκυόνης Παπαδάκη "Το χρώμα του φεγγαριού", εκδ.Καλέντης"

υγ: Να με συγχωρείτε, καλοί μου φίλοι, όμως ο ελεύθερος χρόνος μου είναι αρκετά μειωμένος και δε ξέρω αν θα μπορώ να απαντώ προσωπικά στον καθένα σας! Θα το παλεύω, όμως, όσο μπορώ! Να με συγχωρούν κοι οι φίλοι bloggers που δε θα επισκέπτομαι τόσο τακτικά τους όμορφους ιστοχώρους τους. Θα επανορθώσω με την πρώτη ευκαιρία :)

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα . Πολύ όμορφο το κείμενο σου. Και το νόημα του. Οτι δε σκοτώνει , σε κάνει πιο δυνατό. Πολύ μου άρεσε και η επιλογή της φωτος σου.
    ΥΓ-Μην ανησυχείς. Σε ολους μας συμβαινει το ιδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρούμενη καλημέρα Σεβάχ!:)
    Η Αλκυόνη ειν΄ απίστευτη!Μιλάει κατευθείαν στην ψυχή του αναγνώστη!
    Όσες δυσκολίες κι αν περάσουμε ακόμα, ας ρίχνουμε και καμιά ματιά στον ουρανό!Χρειαζόμαστε τη βοήθεια Του..!Κι αν αντέξαμε μέχρι τώρα σ΄ Αυτόν οφείλεται!
    Καλή δύναμη και καλοτάξιδος!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Σεβάχ μου!
    Επειδή κι εγώ πνίγομαι σε καταλαβαίνω! Μην αισθάνεσαι άσχημα. Δεν έρχομαι εδώ από υποχρέωση ή ανταπόδοση! Έρχομαι γιατί χαίρομαι να σε διαβάζω!
    Όπως σήμερα! Τι όμορφο απόσπασμα! Πόσο δίκιο έχει η Παπαδάκη!
    Και πόσο όμορφος είναι ο κόσμος μας!
    Καλή δύναμη καλέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Δυνατός είναι εκείνος που λυγίζει. Διασώζεται όποιος μπορεί και γέρνει έτσι όπως λυγίζουν τα δέντρα στις θύελλες." Α.Ταρκόφσκι
    Καλό ξημέρωμα φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "- Γεια σου! Τι όμορφος που είναι ο κόσμος σου!"
    Μιά απλή φράση με τόσο μεγάλο νόημα.

    Όμορφη μέρα Σεβάχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ,ΜΠΟΡΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!ΣΥΝΓΧΑΡΙΤΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΣΑΣ ΕΙΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή